Post by maitaskgolfbromun on Mar 11, 2022 23:32:31 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Teacher Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Teacher Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat alla ▞▞▞
▞▞▞ Teacher Simulator 2022 version ▞▞▞
Roligt ja så mycket
Den här appen är bra 👍🏻 för jag kommer att ge denna 5 stjärna 🌟 men det finns inget ljud eller musik i det här, lägg till lite ljud eller musik i det här spelet, det kommer att göra det här spelet mycket roligt från och med nu...Tack för att du ger oss detta underbart spel 🎮 😀
Det är verkligen ett bra spel för barn jag gillar det så mycket ✨💖✨💖😘😍
Ett kul spel som lär barn att få en utsikt över hur lärare gör
Det här spelet är överlag bra, men jag ger det ett 2-stjärnigt betyg eftersom det finns några saker som upptäckarna behöver fixa. Först, det viktigaste jag märkte är kraschen. Jag slutför nivån, sedan kraschar den. Jag har stängt av spelet och gått tillbaka till det, och det fungerar fortfarande inte. Nästa, är annonserna. Mängden annonser är löjlig. Jag slutför en nivå och det finns en annons. Annonser dyker bara upp slumpmässigt medan jag spelar!! Vänligen fixa dessa buggar!
Paj
Det är ett riktigt roligt spel och jag skulle ha gett det hela 5 stjärnor, men annonserna är bara för mycket hopp om att du kan fixa det, men förutom det är det ett trevligt spel. P.s: Jag vill inte ens bli lärare när jag blir äldre.
Det är väldigt roligt men det är sant att annonserna är för mycket jag hatar det
Jag gillar verkligen det här spelet men grejen är att det har SÅ MÅNGA ANNONSER och för det mesta försökte jag gå med i spelet så står det att spelet inte svarar och att min WiFi alltid är på så jag vet varför det gör det här.
Kontrollerna för radergummit är ganska dåliga id säger och även när du är klar med att radera brädet händer ingenting, bara sitta där jag försökte stänga appen som inte fungerade och jag avinstallerade till och med appen och det fungerade fortfarande inte.
Bra spel dock, när du var tvungen att övervaka hallarna och du kommer till mobbaren, måste du titta och lägga till för att straffa honom/henne. Det markerar det då fel och du får en genomsnittlig. Vänligen fixa detta så att jag kan fixa mina 3 stjärnor. Dessutom är kontrollen för att rengöra tavlan FRUKTANSVÄRD. 2 buggar, -2 stjärnor. 👎🏾⭐⭐⭐
Så spelupplevelsen är mycket bra men fångsten är värre. För många annonser blockerar vårt spelande Till exempel våra föräldrar säger att det bara är 1 minut kvar! Och de sista 10 sekunderna är bortkastade av en annons. Det är så irriterande
Spelet är beröringskänsligt och är genomsyrat av reklam som tar det roliga ur spelet, också en stor besvikelse är att du inte kan välja om du vill köpa dig minispel. Överlag är spelen ok men några av frågorna är riktade till tonåringar/vuxna men det här spelet är för barn. Jag tror att vissa förbättringar kan göras om andra håller med mig.
Ärligt talat ett fantastiskt koncept, men i slutändan är det bara ytterligare en kontanter full av annonser.
Det är roligt men för mycket reklam som irriterar mig för mycket så det är inte rättvist
Konceptet är bra men tilläggen laddas inte efter ett tag, så du kan inte fatta vissa beslut eller fortsätta i spelet. Det här spelet kan bli riktigt bra om de fixar den problematiska laddningen av tilläggen.
Umm... Ett problem... Vi kan inte markera tillbaka.. i testbladet... Btw det är ett trevligt spel...
det här spelet är bara en upprepning och när du tjänar mynt finns det inget du kan göra med dem, annars är det ganska roligt, jag rekommenderar inte att jag installerar det här spelet
Kul snabbt jag är inte smart så det är svårt att lära elever
Gillar du annonser efter bokstavligen allt du gör i ett spel, utöver annonser som kan ge dig saker i spelet (och fortfarande få annonser även om du inte tar de chanserna? Då är det här spelet för dig! Så många annonser som du inte ens kommer ihåg vilket spel du spelar! Men på allvar, det finns alldeles för många annonser, och spelet (det lilla du faktiskt får spela) är i bästa fall mediokert. Inte värt din tid killar och spelutvecklare , snälla gör bättre.
Ja grabbar, ADS för mycket kommer på spelet är VERKLIGEN fantastiskt jag uppskattar det men SNÄLLA ADS mannen. Råd – starta ett nytt spel som heter Teacher Simulator och kanske färre annonser eller inga annonser så du tycker det är okej. Älskar ditt spel❤️❤️😍😍.
Jag älskar det här spelet, även om det finns massor av annonser, men jag får alltid det svarta tavlan radera spelet? Och varje gång jag rengör hela brädan låter det mig inte fortsätta i spelet, men på det hela taget är det ett väldigt roligt spel, jag önskar bara att du kan fixa problemet med den svarta brädet.
𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘨𝘢𝘮𝘦 𝘣𝘶𝘵 𝘪 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘤𝘰𝘭𝘭𝘦𝘤𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘢𝘯 𝘢𝘥𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘰𝘧 𝘸𝘪𝘧𝘪 𝘪𝘵 𝘸𝘰𝘯𝘵 𝘭𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘴𝘰 𝘪 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘪𝘵 𝘢 𝘮𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘺 𝘴𝘰 𝘪 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘪𝘵 𝘢 𝘵𝘩𝘳𝘦𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳
Teacher Simulator ง่ายๆ bexr
Äcklig mängd reklam.
Jag fullkomligt älskar det här spelet. Jag är lite känslig för grammatik och stavning och det här hjälper mig bara så mycket. Men jag har ett klagomål, det finns för många annonser. För efter varje omgång när den ber dig att dubbla och du klickar nej tack så sätter den fortfarande en annons på. Ändra detta eftersom jag inte riktigt gillar annonser. Jag kan hantera några men du kan inte sätta upp en annons efter varje enskild omgång
Alla skulle alltid kunna göra det bättre, men antingen är det ganska roligt.
det här spelet är så bra men de har så många annonser
Teacher Simulator Nezahtjevne igre zlo
Therese till många lägger till dess irriterande men trots allt är det bra. En dålig sak är också att det visar saker du inte gör mot barn
Teacher Simulator કેઝ્યુઅલ lkzu
Jag älskar det här spelet men det är lite konstigt 😕 🤔 😅 😐 😳 🙃 😕 🤔 😅 😐 😳 🙃 😕 🤔 😅 😐
Det är kul! Känns som en riktig lärare Det är kul att titta på olika bilder som är rätt eller fel
Mycket bra
Grafiken är bra men det tvingar mig att titta på en annons för att få tredubbla pengar och... DET GER MIG INTE ENS PENGAR Jag har fastnat på 163, och även om jag tvingas se en annons för trippel ger det mig jag ingenting
Jag gillar spelet men det handlar om att lägga till. Jag är för 9 i åldern det finns svåra frågor snälla gör dem enkla Jag gillar templet bättre på grund av tilläggen!!😥😥 Och ibland tror den att jag drar ett X när jag försöker rita en 👉 en rätt, åtgärda problemet
Det var bra men för allt måste vi se en annons. Mitt internet är bra men min annons kommer inte att laddas. Snälla fixa det här spelet. Jag kommer inte att rekommendera det här spelet 😒.
Ladda aldrig ner det här spelet det frös min telefon i mitten av spelet och jag brände inte mitt batteri jag var tvungen att tvinga omstart av min telefon utan att kunna röra någonting och min telefon sprängdes nästan. Ladda aldrig ner det här spelet det kommer att frysa och brännas upp ditt batteri var tvungen att få en helt ny telefon och det var bara hemskt
Bra för singelspelaren och det är ett väldigt bra spel
Det här spelet är bra men varför är det inte offline. Jag laddar ner det här spelet eftersom jag tror att det är offline men det var det inte.
Gilla det
Teacher Simulator Hygge ieo
Bra jobbat men det finns fortfarande fel och det kraschar ofta. Och enligt mig finns det annonser för varje åtkomst så det borde också finnas någon annonsfri åtkomst.
Ok ok.. Jag vet att du vill få pengar, spelet är fantastiskt men mängden annonser efter varannan sekund är redan distraherande, vänligen ändra mängden annonser och kontrollera om mängden annonser kommer att vara ok.
Jag lär mig mycket om den här appen. men problemet är när jag fick den sista frågan och svarade på uppdraget. det finns annons. Jag är inte säker på om jag är bekväm med den här annonsen!!😊
Det är perfekt, det ger ingen lång tid till nedförlust och det är kul att tjäna de skins du borde skaffa det här fantastiska spelet annars kommer du att missa något.
Teacher Simulator Santai dvjr
Calming Crosswords Word plig